Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


29 Nisan 2009 Çarşamba

Ada'nın 23 Nisan Hediyesi..


Elif & Ada (30 aylık)
Sevgili Seher'in düzenlediği 23 Nisan Oyuncak Arkadaşım çekilişinde Ada'nın oyuncak arkadaşı Tuana idi... Tuana da hediyesini çok beğenmiş,annesi çok güzel bir mail atmış bize..

Biz de Doruk'un oyuncak arkadaşı olmuşuz...

Doruk ve annesi Neslihan, Ada için çok güzel bir hediye seçmiş...Balık tutmaca!

Hediyesi elimize ulaştığında çok heyecanlandı Ada...Doruk Doruk diye koşturdu..Ne varmış içinde bakayım mı diye sabırsızlandı...Ben konuyu daha önceden ona anlatmıştım ama o olayın hediye boyutunda idi tabi ki:)

Şimdi Ada balıklarını bir güzel tutuyor sonra da ip gibi diziyor onları:)) Hediyeyi aldığından beri günde 2-3 kez oynuyor...

Çok teşekkür ediyoruz Doruk!!

Ve de böyle güzel bir fikirle hayatımıza renk katan Seher'e de tekrar teşekkürler!!!


Hiç yorum yok: