Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


7 Ocak 2011 Cuma

BEÖ/ Yeni Yıl (NAR-38 ay)


Yeni Yıl Kartı:
Nar tanesinden bir kar tanesi


2. geleneksel:) yeni yıl kartı etkinliği için bu yıl kar tanesi hazırlamak istedik. Açıkçası benim de öncesinde kar tanesi yapmak konusunda engin bir deneyimim yoktu, en fazla çocuklukta yapmışımdır bir iki deneme. Bu yüzden ben de en az Nar kadar merakla koyuldum işe: internetten bir kaç motif araştırmasından ve biraz provadan sonra Nar ile birlikte oturup kesip biçmeye çalıştık. Nar henüz makasın gittiği yere kadar kesme eğiliminde olduğu için ortaya kar tanesinden çok muhtelif kağıt kesikleri çıkmaya başlayınca bu seferki çalışmayı 'kontrollü' yaptık, ben nereleri ne kadar keseceğini gösterdim, o da buna göre kesmeye çalıştı. Tırtıklı makas kullanmak işe daha da bir eğlence kattı. Sonunda 10 kadar kar tanesi çıkınca ortaya ikimiz de yeter artık dedik ve kart yollayacaklarımızın da sayısı böylece belli olmak zorunda kaldı:)
Ardından bu kar tanelerini yapıştıracağımız bir zemin kart için Nar, şeritler halinde kestiğim renkli fon kağıtlarını boyadı, simlerle süsledi. Bu kağıtları kare/dikdörtgen kesip üzerlerine kar tanelerini yapştırdık ve kırmızı zarflara koyup Nar'ın arkadaşlarına yolladık.






idilvenar

1 yorum:

sanberk dedi ki...

O HARİKA OLMUŞ ÇOK ÇOK GÜZEL ÇOK BEĞENDİM.YENİ YILIINIZ KUTLU OLSUN.