Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


4 Aralık 2011 Pazar

Mixed Up Mary

Kızımla zaman zaman Baby TV'nin sitesinde oynadığımız bir oyun var: Mixed Up Mary. Bu oyunu bilgisayar dışında oynanabilir hale nasıl getirebilirim, diye düşündüğümde işte böyle bir şey çıktı ortaya...

Her biri üçe bölünmüş kartları üst üste koyarak Mary'ye değişik kıyafetler giydiriyoruz. Yani bu bir "mix up game" aslında.

Bu şekilde kitapçık gibi hazırlamak mümkün olmuyorsa sadece kartlar şeklinde de oynanabilir.
Baskı için kalınca bir kağıt seçmekte fayda var. Mümkünse kartlar mukavvaya bile yapıştırılabilir. Daha dayanıklı olur. Bizimkiler biraz zor çevriliyor.
Oğlum "Neden adını Mary koydun anne? Elif falan deseydin ya" dedi :) Kendi ürettiğim bir şey olmadığı için adını değiştirmeyi uygun bulmadım açıkçası.

Aşçı...

Doktor...

Kedi...

Diğer kıyafetler aşağıda...


Bunun bir benzerini hazırlamak isteyenler buradan indirebilirler.

Ayşe (31)
Yahya (5 yaş + 9 ay)
Zeynep (2 yaş + 3 ay)

Hiç yorum yok: