Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


28 Haziran 2009 Pazar

BEÖ-Geri Dönüşüm / idilvenar (19 ay)

NAR'IN ORMANINA YENİ BİR AĞAÇ
Tam hatırlamıyorum nerede görmüştüm, enchantedlearning.com olabilir emin değilim, bu ağacı çok sevmiştim. Hazır elişi kağıtlarını da kullandığımız için tam anlamıyla bir geri dönüşüm projesi sayılmayabilir ama biz yine de ağacın gövdesini mukavvadan yaptık.
önce elimi dirsekten itibaren çizdik mukavvanın üzerine, kestik ve bunu ağacın gövdesi yaptık. daha küçük ağaçlar için Nar'ın elinden kalıp çıkarıcaz bir dahaki sefere. yuvarlak kesilmiş bir mukavayı da ağacın üst kısmı için yapıştırdık gövdeye.
yapraklar için yeşil, çiçekler için kırmızı elişi kağıtlarını 3 parmak kalınlığında kesip ardından yaklaşık onar santimlik şeritler halinde parçaladık. bunları büzüp büzüp ağacın gövdesinde tutkal sürdüğümüz yerlere mümkün olduğunca sık bir doku oluşturacak şekilde yapıştırdık. Nar'ın ormanına renkli bir ağaç katıldı..

Hiç yorum yok: