Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


3 Nisan 2010 Cumartesi

B.E.O - Uzay


Olcay & Erva ( 32 aylık )

Bu haftanın konusu " uzay " olunca önce kitabımızdan bir uzay roketini inceledik. Astronatlar hakkında konuştuktan sonra da basit olarak bir roket yapalım dedik. Ihtiyacımız olan bir adet boş kağıt havlu rulosu, renkli kagit parçacıkları, çeşitli çıkartmalar, yapıştırıcı ve biraz hayal gücü.






Herhangi bir dergiden ya da elişi kağıdından küçük parçacıklar kestik/ yırttık. Bunları rulonun üstüne Erva gelişigüzel yapıştırdı. Sonra ince bir kartondan koni parça keserek roketin başliğini elde ettik. Üstüne de Erva en sevdiği yıldız ve bulut çıkartmalarını yapıştırdı. Ucuna da ambalaj kağıdından kestiğimiz parçaları tutturduk. İşte roketimiz uçuşa hazır!



Sonra evin içinde roketiyle uçuş denemeleri yaptı. Bu aktiviteden sonra astronat olucam diyerek dolaşmaya başladı.

Sevgilerimizle

1 yorum:

benim dünyam dedi ki...

fattam teyzesinin kuzusu tebrik ederim seni bitanem çook öpüyorum yanaklarından...balım canım...