Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


14 Nisan 2011 Perşembe

Güneşe merhaba (Nar, 3.5 yaş)



Bahar gelip güneş yüzünü daha çok gösterince, güneşi selamlamak için bir iki oyun oynamak geldi içimizden. bunlardan ilki "güneşyakalayan" yapmak. Artfulparent'ta bunun şahane versiyonları var, suncatchers, adı da şahane bence. Kırtasiyeden yapışkanlı saydamlardan almıştım rulo halinde, bunlardan cama oturacak boyutlarda kestim. ilkinde rengarenk elişi kağıtlarını Nar önce kendi parçaladı, sonra istediği gibi yapışkanlı yüzeye yapıştırdı. Bitince üzerine bir saydam film daha yapıştırıp bastırdık. Sonra bunu bir de renkli yün ipliklerle ve çeşitli süsleme malzemeleriyle de yaptı Nar. Güneş pencereden süzülürken çok güzel görünüyorlar..







Günebakan

Yine bir yerlerden görüp beğendiğim, Nar'la aynen uygulayasım gelen işlerden biri, dev günebakan.. Bir yulaf ezmesi kutusunu kesip daire şeklinde yapıştırdıktan sonra, Nar benim çizdiğim yerlerden yapraklarını kesti günebakanın, sonra oturup birlikte boyadık. kuruyunca önce taç yaptı, eğlendi Nar. Sonra ortasındaki boşluğa renkli bir kağıdı buruşturup sokuşturduk, uzun bir oklavadan da sap yaptık. Sonra balkona çıkıp günebakanla birlikte güneşle konuştuk, ben güneş oldum, nar elindeki günebakanı güneşin hareketine göre çevirdi.




Hiç yorum yok: