Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


10 Ekim 2011 Pazartesi

"Deneysel" Resim Çalışması (Nar, 4 yaş)

Eski fotoğrafları karıştırırken geçtiğimiz kış yaptığımız bir etkinliğin karelerine rastladım, havalar yine soğudu ya, belki ev içi eğlenceleri için kendince bir örnek olabilir diye paylaşmak istedim. Buna "deney" mi demeli, yoksa "resim çalışması" mı, karar veremedim, "deneysel resim çalışması" olsun daha iyi..
3 kap, 3 pipet, su, parmak boya ve bulaşık deterjanı, tüm malzemeler bunlar. Kapların içine önce, istediği 3 farklı renkten biraz sıkıyor, ikişer damla da bulaşık deterjanı, üzerine biraz da su ekliyor. Sonra pipetlerle her birini üfleyerek köpürtüyor. (en eğlenceli kısmı bu doğal olarak!) Küçük kağıtları tam köpüklerin üzerine yerleştirip biraz bekliyor. Renkli köpükler, kağıda sinince ortaya çeşit çeşit desenler çıkıyor.





idilvenar

Hiç yorum yok: