Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


28 Haziran 2013 Cuma

Panda Palace

 
Ebru Tepe 33, Ediz Tepe 2,5
 

Evet yine bir kağıt projesi yapıyoruz oğlumla. Anne panda, kral panda, prenses panda, yaşlı panda, Bam ve Boo ikiz pandaların bulunduğu bir kır evi yapıyoruz. Oğlum çok mutlu panda panda diye bağırıyor.


Sıra geldi bizim evimize. Tabiki kesim işlemlerini ben yaptım evi bir güzel yapıştırıp karton bir kaideye oturttum.. Minik pandaları, evde istediği yerlere yapıştırması için Edize verdim. Hayallere dalmış olmalıki anne bu evin kapısı açılmıyor dedi. Maket bıçağıyla onuda bir güzel kesip açtım. Yapıştırmadığımız diğer pandaları evin içine koy çıkar, saklandı böööö bulduk derken bizim kır evi 1 saat içinde haşamat oldu. Olsun biz yinede çoook mutluyuz ::::)

 
 
Bu çalışmayı bizimle birlikte sizde yapmak isterseniz pdf dosyası aşağıdaki linktedir.


Hiç yorum yok: