Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


10 Ocak 2014 Cuma

Lego satrancı

 
Ediz 36 ay
 
Bu aktivite çok eğlenceli bir o kadar da kolay . Biz bu aktiviteye lego satrancı adını taktık. Öncelikle beyaz bir kağıt alın ve çocuğunuzun önünde lego boyutlarında yani legonun etrafından kalemle çizerek dilediğiniz yerlere şekiller yapın daha sonra çocuğunuzdan sırayla Legoları şekillerin üstüne getirip tamamlamasını isteyin. Ben önce hep onun yapmasını izledim ama sonra sende yaparmısın diye teklif ettiğinde bunu bir satrança dönüştürdük ve sıra ile bir o bir ben yerlerini bulup Legoların şekilleri tamamladık. Ve şekilleri basitten karmaşığa doğru yavaşça geliştirdik. Ediz o kadar zevk aldı ki bu oyundan aklınız hayaliniz durur. Bu aktiviteyi biz yazın yapmıştık. Hala Ediz o kullandığımız kağıdı saklıyor arada çıkarıp  hadi satranç diyor. Benden söylemesi bence deneyin.
Daha fazla aktivite ve oyun için bloğumu ziyaret edin.
tepehomegiller.blogspot.com

 




Hiç yorum yok: