Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


27 Ağustos 2008 Çarşamba

Damla hanımla müzik aktivitesi

Damla hanım'la müzik aktivitesini gerçekleştirmek için, Ya-Pa yayınlarından almış olduğumuz ve severek okuduğumuz, aşağıda resmi bulunan kitabımızdan faydalandık.

Bu kitapta, hayvanlar sırayla farklı müzik aletlerini çalıyorlar, biz de birlikte çalıyor veya seslerini taklit ediyoruz.
Damla hanımın mevcut tüm müzik aletlerini aktivite masamızın üzerine dizip, sayfalarımızı açtık ve resimde gördüğümüz aletleri çaldık.

Damla hanım çok eğlendi. Onu mutlaka resimdeki aleti bularak çalması konusunda zorlamadım. Yönlendirmedim. Kendisi istediğini çaldı. Bu zaten bu kitabı okuma biçimimiz olduğundan yadırgamadı.
Bu sefer armonikayı daha uzun ve düzenli çalması beni sevindirdi. Yoksa Damla hanım genelde müzik aletleriyle pek ilgilenmiyor :( Resim yapmak daha çok ilgisini çekiyor kızımın.

Hiç yorum yok: