Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


6 Ağustos 2009 Perşembe

BEÖ - Ağaçlar ve Çiçekler

Nuran & Emincan (21 aylık)
Uzun zamandır aklımda olan ama iş yoğunluğundan fırsat bulamadığım bir aktivite için bu haftaki ağaçlar-çiçekler konusu beni hızlandırdı. İşten eve dönerken sokağımızda ağaçların budandığını görünce tamam gün bugündür dedim, hemen Emincan'ı aldım ve sokağa çıktık. Budanan ağaçların yapraklarını ve dallarını topladık. Emincan'a çiçeklerin, ağaçların yapraklarının koparılmaması gerektiğini, bak bu ağaçlar budanmış, bunlardan yaprak kopartabiliriz diye anlattım. Şimdilik minyatür birşey hazırladık, ama en yakın zamanda asıl projemiz olan 1mx1m ölçülerinde Emincan'ın odasındaki duvara ağaç hazırlayıp, mevsimine göre meyve resimlerini ağaca yapıştırmak.


Hiç yorum yok: