Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


6 Ağustos 2009 Perşembe

B.E.Ö - Hava Durumu (Gökkuşağı)

Bilge 16 Nisan 2009 doğumlu

http://bilgedemir.blogspot.com/






2 gün önce oturmuş yeni aldığımız mevsimler adında olan ama içinde hava durumlarını da barındıran kitabı karıştırıyorduk,birden gök gürlemeye başladı.Her zamanki gibi ürktü Bilge,ben de yağmurdan önce bunun normal olduğunu anlatmaya başladım gene.Biz yağmur yağıyor mu diye bakacakken bir de ne görelim, gökkuşağı .Balkonda epey seyrettik.Sonra içeri geçtik.

"Bilge kitabından gökkuşağını bulup gösterir misin?" dedim, gösterdi.

Daha sonra resim defterimizi aldık,pastel boyayla ben renkli şeritler yaptım,içini boyamasını istedim,bir iki çizik attı.Parmak boyasını getirdim,çok titiz olduğu için hevesli olmasa da.elini sile sile bir şeridi ona yaptırdım.Gökkuşağı resimlerimiz de tamamlanmış oldu.

Bugün aynı kitabı eline almış,baktım gökkuşağını gösteriyor."Nerde görmüştük Bilge ?" diye sordum.Gökyüzünü gösterdi :D

Hiç yorum yok: