Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


10 Eylül 2009 Perşembe

BEÖ: Kağıt

Konu kağıt olunca, benim aklıma kağıttan kesip-yapıştırarak birşeyler yapmak geliyor.. Ama ne yazık ki yaratıcı biri olmadığımı her zaman söylerim..
Bunun yanında, kızımla masa başında oturmak, kesip yapıştırmak, oynayıp bozmak, yeniden yapıştırmak, hem onun sevdiği, kesme ve düzgün yapıştırma - ince motor beceri- gelişimini artıran hem de beraber kaliteli vakit geçirebildiğimiz bir etkinlik çeşidi..
Bu nedenle, Timaş yayınlarından yakın zamanda çıkan "Bugün ne yapayım" ve "Kırt kırt kağıt" adlı kitapları satın aldım ben de.. (Bir de 365 cıvıl cıvıl etkinlik var aynı yayınevinin)..
Bir kısmı Damla için ileri düzeyde olsa da, genelde çok iyi vakit geçiriyoruz..
BEÖ'nün kağıt etkinliği için de, şıpıdık terlikleri yapalım dedik kızımla..
Tabii Damla henüz 2,5 yaşında olduğundan belli bir şey keserken daha çok ben kesiyorum, kalıp falan kullanmadım ama bu işte, elimle kabataslak çizdim, düz kenarlarını o ince ayrıntıları ben kestim... Tabanların üzerindeki süslemeleri kızım yaptı, mavi terliğe çıkartma yapıştırdı, turuncuyu ise keçeli kalemiyle süsledi.. Sonra ipleri kendisi geçirdi ben bağladım..

Kızım şıpıdık terliklerini çok sevdi, hemen ayağına giydi :)


3 yorum:

Ömer Tuna dedi ki...

çok begendim bunları yine kızın için hobi dergisine çok güzel etkinlikler var faydalanabilirsin

Ömer Tuna dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

hmm güzelmiş ama bizim için henüz erken malesef bunları yapmak için ...
biz sizden 13 ay ( ya da bir yaş diyelim) çocuklar için özellikle birşeyler istiyoruz ! yani kızım ve ben =)