Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


16 Mart 2010 Salı

EVDE ÇOCUKLA YAPILABİLECEK AKTİVİTELER -1-


Buz gibi soğuk veya bol yağmurlu havalarda, dışarısı çok sıcak diye ya da polen alerjisi yüzünden bizim gibi eve mahkumsanız; bakıcısı ile çocuğunuza aktivite arayışındaysanız,  okul öncesi çağındaki çocuğumla neler yapabilirim diyorsanız bizim yaptıklarımıza bir göz atın derim.
  • Mutfak işi

  • Genel temizlik

  • Özbakım

  • Boya çalışması

  • Artık materyal çalışması
 
  • Yırtma/yapıştırma/kolaj/kesme

  • Mevsim grafiği Okul zamanından tamamlanmamış bir proje. Havada & yerde yapraklar var sararmış:)

  • Hala yoksaPamuklara sarmalanmış bir kardan adam bizimkisi pamuksuz oldu:)

  • Baskı resim


  • Maske&Kostüm

  • XOX/SOS oyunu

  • İp faaliyetleri

  •  Kukla tiyatrosu

  • Çizgi çalışması
  • Sınırlı boyama

  • Masal kahramanlarını canlandırma

  • Resim tamamlama

Hiç yorum yok: