Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


4 Mart 2010 Perşembe

Montessori Seminer Duyurusu

Sevgili Nuran'in onculugunde 27 ve 28 Mart'ta Istanbul'da iki Montessori semineri gerceklesecektir. Montessori egitmeni sertifikali Sayin Hilal Mutlusoy Oktem'in verecegi seminerler icin son birkac yer kalmistir. Basvuru icin sevgili Nuran ile iletisime gecebilirsiniz.


Saygilar

Archi*Sugar

4 yorum:

Gül dedi ki...

peki nerede? bilgi verir misiniz?

Esra dedi ki...

Bilgi icin lutfen Nuran ile baglantiya gecinizi. Tum bilgiler kendisinde. Yer kaldi mi bilmiyorum. sevgiler

pelin dedi ki...

Seminere katılmak istiyorum fakat Nuran Hanımla iletişime geçemiyorum. Lütfen bana Nuran Hanımın mail adresini gönderir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim

Esra dedi ki...

Merhaba Pelin Hanim. Yazida gecen ikinci "Nuran" yazisina tiklarsaniz direk mail adresine yonlendirilirsiniz. Yazida hem mail adresi hem blog adresi verilmistir. Ancak bildigim kadariyla seminer icin yer kalmadi. Isterseniz yedek listeye yazdirabilirsiniz adinizi.
saygilar