Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


25 Mayıs 2010 Salı

Mıknatıslı Çalışmalar

Berna & Ekin ( 43 ay )

http://ekinvebiz.blogspot.com

1. Mıknatısla manyetik olan ve olmayan nesneleri gruplama çalışması.

Buna benzer bir çalışmayı bir yerlerde görmüştüm ama çok zaman önce, nereden hatırlayamadım. Evde ve Ekin'in oyuncakları arasında metal, ahşap, plastik nesneleri seçtim. Ekin bunları manyetik olma özelliklerine göre grupladı.





2. Makarnaların arasına gizlenmiş metal cisimleri çubuk mıknatısla (biz mandalın ucuna takılı halka mıknatısla yaptık :) ) bulma çalışması.

Seminerde Hilal Hanım uzun bir çubuk mıknatıs kullanmıştı. Bizim çubuk mıknatısımız kısa olduğu için halka mıknatısımızı mandala tutturup kullandık. Ekin bulduğu nesneleri kağıt üzerindeki (bakınız Nuran'ın yaptığı çalışma, fotokopi fikrini Nuran'dan aldım) eşlerinin üzerine yerleştirdi.




Hiç yorum yok: