Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


5 Haziran 2010 Cumartesi

B.E.O.: Kutuphane

 Esra (Archi*Sugar) ve kizi Defne (4 yas)


................................................................

 Isvicre, cok ilginc bir ulke...

Cogu yapmaniz gereken seyi, ulke sizin yerinize ve sizin adiniza yapiyor. Ornegin ,"Cocugumun okula gitmesi gerekiyor mu? Ne zaman gitmeli? Neler yapmaliyim?" gibi sorulari sormaniza gerek kalmadan, cocugun yasi ve zamani gelince evinize gerekli formlar gonderiliyor ve islemler en kisa yoldan hallediliyor...

Kizim 3 yasina geldiginde, artik kutuphaneye gitme zamaninin geldigini dusunmustum. Esime sordum, internetten arastirdim, gerekli bilgilere ulastim. Tam kizimi elinden tutup kutuphaneye kart cikartmaya goturmeyi planladigim hafta, posta kutumda sari bir zarf buldum. Bundan sanirim bir sene kadar onceydi...

Kizimi kutuphaneye yazdirmam, kutuphane karti cikartmam icin gerekli formlar ile bir de bilgilendirme mektubu cikti bu kucuk sari zarftan. Herseyi kendinizin arastirmasi, ogrenmesi ve bilmesi gerektigi bir ulkeden gelmis olmanin verdigi aliskanlik ile elimde zarf, yuzumde kocaman bir gulumseme ile kalakaldim.  Bu ilginc zamanlamaya sasirdim... Cok sasirdim... ve tabii ki cok sevindim... 

Yaklasik 1 senedir kizimin kendine ait bir kutuphane karti var. Ayda en az bir defa sadece cocuklara ait olan bu kutuphaneye gidip daha once odunc aldigi kitaplari geri veriyoruz, orada begendigi kitaplari okuyoruz ve cikarken 10 tane kitap secip odunc aliyoruz. Bizim icin cok eglenceli birkac saat oldugunu soylemeliyim. Tabi sadece birkac haftaligina elinde olacak olan kitaplari surekli okumanin zevki de bambaska...

Bugunku kutuphane ziyaretimizden birkac fotograf:

Bugun odunc aldigimiz kitaplar


Hiç yorum yok: