Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


10 Haziran 2010 Perşembe

Montessori Okulu tecrübelerimiz

Asağıda linklerini verdiğim üç yazım, Kıpırcan'ın yuvaya gittiği iki sene boyunca hem klasik (play-based) hem de Montessori okullarındaki tecrübeleri ve benim ebeveyn olarak gözlemlerimi içeriyor. Yazı klasik ve Montessori yuvalarını karşılaştırmanın yanı sıra oğlumun mizacının etkilerini de göz önünde bulunduruyor. Özellikle Türkiye'de yeni bir Montessori Okulu oluşumunun temellerinin atıldığı bu günlerde, bu yazı kafanızdaki sorulara nasıl ve nerede cevap aramanız gerektiği konusunda yol gösterir umarım.

Montesori Okulu Tecrübelerimiz - Bölüm I

Montesori Okulu Tecrübelerimiz - Bölüm II
Montesori Okulu Tecrübelerimiz - Bölüm III

Hiç yorum yok: