Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


24 Temmuz 2010 Cumartesi

Iki Yeni Odul / Two New Awards

Blogumuzun artik yabanci Montessori okuyuculari ve yazarlari tarafindan da takip ediliyor olmasi gurur verici. Iki harika Montessori blogundan bize iki ayri harika odul geldi. Ikisine de grubumuzun diger uyeleri ve kendim adina binlerce tesekkurler.

..................

I would like to thank on behalf of all the writers of this blog (our group has more than 700 members at the moment) to Raising Ian and Leptir for their sweet awards. It is really an honor to be followed by you. Thank you.



1 yorum:

sule_bilge dedi ki...

çok sevindirici.emeklerin için teşekkürler archisugarımız ve katkı sağlayan diğer arkadaşlar