Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


23 Temmuz 2010 Cuma

Ses Sİlindiri

Ses Silindiri Çalışmamız TIK.

Sevgili KEO'da görmüş hazırlamıştım, geçen akşam eve erken gidince, kızımla birlikte 2 silindire nohut,2 silindire kurufasulye ve 2 silindire buğday doldurduk, doldurma işinide birlikte dikkatlice yaptık, sonra sıra ile kulağına doğru sallayıp yerlerine yerleştirdik. Keyifli bir çalışma oldu. 2 şer tane aynı sesi eşleştirmeyi tam kavrayamadı onun için biraz daha var sanıyorum.

1 yorum:

Leptir (Nataša) dedi ki...

Hi people at Montessori Egitimi!
I have Wild About Your Blog Award for you on my blog:
http://leptir-mojpribor.blogspot.com/2010/07/2-nove-nagrade2-new-awards.html