Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


5 Temmuz 2008 Cumartesi

BEÖ-AYNA

Fulya&İpek(28 aylık)

Bu dönemki aktivite konumuz ayna.
Elimize bir ayna aldık ve bazı sorularla aynayı tanımaya çalıştık.

F: Elimde ne var İpek?
İ: Aynaa
F: Parlak aynanın içinde kimi göryorsun?
İ: İpekkk
F: Ayna ne işe yarar?
İ: ???!!!
F: Aynaya ne zaman bakarız?
İ: Saçlarımızı taradığımız zaman, etek giydiğimiz zaman(Benim süslü kızım)
Aynı soruları aynayı eline alıp İpek de annesine sordu.

İkinci olarak evdeki aynaları teker teker odaları dolaşıp saydık ve boyumuza en uygun aynayı seçip burnumuzu ve ağzımızı dayayıp nefes vererek aynada buhar yaptık.(İpek bu oyuna bayıldı) Sonra kirlettiğimiz aynaları güzelce sildik.

Bir sonraki eğlenceli oyunumuz aynayı güneşe tutarak balkon duvarına yansıtmak ve ayna dansı... Çok keyifli bir oyun. Uzaklaş-yakınlaş, dur-hareket et gibi kavramlar ve bol gülmece ile bir saatten fazla oynadık.

Hiç yorum yok: