Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


8 Ağustos 2008 Cuma

BÖE:Müzik

Ayça&Erin
16,5 aylık

Erin müzikle yaşayan bir bebek.. gözünü açıp müzik setine gidip" nayney" diyerek güne başlıyor/uz.. hemen her gün bir iki seans dans aktvitemiz var bu anlamda. bunun dışında müzik aletlerini kendi kendine yaratıyor. Bisküvi kutularına kaşıklarla vurarak, kolunu mızıka gibi yapıp ses çıkartarak, elleriyle bir yerlere vurarak.. bunun dışında piyano en sevdiği müzik aleti.. tabii bizim evdeki piyano dendiğinde piyano alınır ama teyzesinin piyanosunun başından ayrılmayı pek sevmiyor.
Bu konu başlığı ile ilgili iki aktivite videosu ekledim. Mızıka ve piyano alt konu başlıklarımız.
Bir de çocuk şarkıları var internetten indirdiğim: http://www.anaokullu.com/anaokulu/cocuk-sarkilari sitesinden. Ben söylüyorum Erin'de söylediklerimi yaparak (baş,burun,kol,ayak gösterme, tavşan olma kedi köpek at kuzu v.b hayvan sesleri çıkartmak) bana eşlik ediyor, bazen de ben söylemiyorum cdden dinleyerek şarkıda geçen eylemleri yakalaması için teşvik ediyorum.




Hiç yorum yok: