Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


11 Mart 2009 Çarşamba

BEÖ-VÜCUDUMUZ

Selda&kızı Asya(11 aylık)

Asya,Besya ve Şeker Vücudumuzu Öğreniyor

Bu haftanın etkinliğine uygun olarak oluklu kartondan Asya'nın boyutunda bir maket kestim.
Maketin parmalarını,ayaklarını ve son olarak baş kısmına kendi resmini yapıştırarak maketin son halini oluşturduk..
Beraber ellerini,parmaklarını,ayaklarını,başındaki tüm organlarını tek tek gösterdik..bu organları aynı zamanda kendi üzerimizde ve yine kendi boyutlarındaki oyuncak bebeğinin üzerinde gösterdik adlarını söyledik..
Beraber maketimiz ve bebeğimizin önce altını bağladık.
bu Besya'nın ayakları(maketımızın adı besya,bebeğimizin şeker )
hadi ayaklarına çorap giydirelim
başına şapka takalım
eline eldiven taakalım
bacaklarına pantolonunu giysin
gibi cümlelerle şeker ve besyamızı giydirdik.
Giydirme işleminden sonra
hadi besya ağzını aç Asya yemek verecek
hadi şeker ağzını aç Asya yemek verecek
hadi Asya ağzını aç anne yemek verecek diyerek ağzını gösterdik..
iki elim iki kolum bacaklarım var her insanda bir burun birde ağız var şarkısıyla şarkıda geçen organları gösterdik..
bu maket ve bebekle müthiş anne yaratıcılığına kalmış daha bir çok etkinlikle vücudumuz tanıtılabilir..

şeker ile ağzımızı tanıyoruz

bu da vücudumuzu zevli şekilde tanımamıza yardım edecek arkadaşımız Asya'nın kopyala yapıştırı Besya




Hiç yorum yok: