Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


3 Mart 2009 Salı

BEO GEOMETRİK ŞEKİLLER

SELDA& KIZIM ASYA( 11 AYLIK)

GEOMETRİK ŞEKİLLERİ PARÇALA BİRLEŞTİR(YAP BOZ) OYUNU

Aslında farkında olmadan bu hafta sonu Asya ile haftanın etkınlıgını yapmışız..
o uyurken materyali hazırlayayım demiştim ama
Asya oyununun malzemelerini yapmaya kendiside katılmak istedi ..
önce yapımı sonra oyununda katıldı Asya.
yaptığımız geometrik şekilleri ve renkleri anlattım.
önce aynı renkte meyveler aynı şekillerde nesneleri göstermeyle devam ettik ve oyunumuzun malzemelerıyle renk ve şekilleri söyleyerek yerine yerleştirmesinde önce gösterrek yardım ettım.
Sonraki aşamalarda ise beraber ve solo olarak :)
parçalarından ayırdıgımız ve çok üzdüğümüz şekilleri tekrar parçalarına kavuşturduk..
ve bu haftaki etkinliğe ilk defa Asya ve bende katıldık.
Yapbozun ayrıntılı yapımı için buraya bakabilirsiniz..
http://asyaselda.blogspot.com/

















Hiç yorum yok: