Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


3 Ocak 2010 Pazar

B.E.Ö. Yeni Yıl Lapbook



Internet ve MSWord desteği ile Mira’nın bu aralar çok sevdiği eşleştirme - sıralama - yapıştırma oyunlarını yeniyıl teması etrafında hazırladım. Demet’in Deniz’e yaptığı lapbooktan esinlenerek, bu oyunları kırmızı kartondan bir lapbook üzerinde birleştirmeyi planlıyordum. Ama A4 boyutuna yakın kadifemsi dokulu büyük bir yılbaşı tebrik kartı görünce parçaları bunun üzerinde birleştirmeye karar verdim.

Özellikle Meraklı Miniğin çizerlerinden Pino'nun Santa giydirmece oyunu Mira'nın favorisi oldu. "Noel dede çıppak, üşür, giydir" diyerek giydirmeye çalışıyor :)



Hazırladığım tüm parçalar şöyle:

1. Lamine edilmiş çam ağacı ve süslemek üzere çıkartmalar
2. Kardan adam ve penguen eşleştirme kartları
3. Noel babaları büyükten küçüğe sıralama
4. Yeni yıl şarkısı
5. Pop-up kış manzarası
6. Pino'dan "Santa Giydirmece!" oyunu

İlgili linkleri ve dosyayı da Mira'nın bloguna ekledim. Baskı almak isteyenleri bekleriz :) iyi seneler...


Hiç yorum yok: