Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


21 Ocak 2010 Perşembe

KÜTÜPHANE ZİYARETİMİZ



Kızımın kütüphaneyle tanışması 5.5 aylıkken oldu.bu haftaki konunun kütüphane olduğunu görünce eklemek istedim.Kızım kısa bir süre etrafı inceledikten sonra uykuya daldı.Sessiz ve sakin ortamı çok sevmiş olacak ki tam 2 saat boyunca uyudu.Anneside bol bol kitap inceleme fırsatı buldu.Kütüphaneleri her zaman çok sevmişimdir,kızımında sevmesi için elimden geleni yapacağım.Bunun için büyümesini sabırsızlıkla bekliyorum:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir yerde, İngiltere'deki kimi kütüphanelerde bebekelere de kütüphane kartı çıkarıldığını okumuştum. Kulağa ne güzel geliyor değil mi? Kitap sevgisi, kitap kokusu daha minicikken aşılanıyor.
Sizin ufaklık da kitapların aarsında çok huzurlu görüyor

gülay dedi ki...

bayıldığım iki koku minicik bir bebişin mis kokusu ve kitap sayfalarının kokusu...harika bir ikili olmuşlar:)