Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


19 Ocak 2010 Salı

NAR'a UMUT'tan yeni yıl hediyesi

Umut ile annesi Elif'e bir teşekkür borçluyuz. Gecikmiş de olsak... Tam da bu aralar Nar bilumum "role-playing" oyunlarına merak salmışken Umut'tan gelen bir tencere seti mutfak gereçleri rafında büyük bir eksiği tamamladı! Artık hamurlar açılıyor, köfteler yapılıyor, tencerelerde pişip servis ediliyor. Eline sağlık Nar, yüreğine sağlık Umut!


idilvenar

2 yorum:

Limonlu Turta dedi ki...

Tam da Selin için aradığım gibi bir mutfak seti. Kutusunu atmadıysan markasını yazabilir misin? Böylelikle kendi kapkacaklarımı Meleğimin elinden kurtarmayı ve kullanabilmeyi planlıyorum:))
Sevgiler,
ç.

idilvenar dedi ki...

tam hatirlamiyorum adini ama Little Cook ya da Little Chef gibi bir sey olabilir. Elit oyuncakta bulabilirsiniz sanirim, paketini hatirliyorum cunku:)