Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


27 Ocak 2010 Çarşamba

Renklere Devam..








Renklere devam ediyoruz .Babamız bu güzel etkinliğin malzemelerini azımsanmayacak bir emekle bizim için hazırladı.Hatta birkaç parçasını Ahsen Ela yırttığı için ve henüz bir laminasyon makinamız olmadığı için koli bandıyla lamine bile etti.Böylece gruplama,oltayla yakalama,sıralama ...gibi amaçlar için kullanacağımız malzemelerimiz oldu.Ahsen başta çok ilgilendi ama bu aralar pek yüzüne bakmıyor.Bende birkaç gün sonra yeniden çıkarmak üzere kaldırdım.Sırada mavi kelebeklerimiz var....

1 yorum:

sibel dedi ki...

ayy bular harikaaa.sevgiler banada beklerim...