Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


2 Şubat 2010 Salı

Kulpsuz Silindirler /VolumeIII

Bugün gelen kulpsuz silindirler, yuvalara rahat rahat giriyor. Hatta girişi garantilemek için 1-2 milim küçük yapılmış, bu kimini rahatsız edebilir ama açıkçası beni etmiyor:) büyük gelmektense 1-2 milimlik bolluğu tercih ederim şu aşamada.  Boya biraz aceleye gelmiş sanırım, yetiştirmek için, bu konuda bir kez daha hatırlatma yapılabilir. Özellikle fırça izleri ve sarının kirli tonu hakkında..

Sonuçta mükemmel mi? hayır değil, hala ufak tefek pürüzler var, boylarda ya da boyada.  Lakin ben daha fazla "milimetrik takıntı" sergilememekten yanayım. Ankara'da olsaydım, ustanın yanında olsaydım muhakkak kendimi tutamayıp bir iki ricada daha bulunurdum ancak şu anki şartlar altında elime geçen bu silindirler beni mutlu etmeye yetiyor. Her biri el yapımı olduğu için umarım herkesin gelen takımlar kusursuz olur..
idilvenar



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba, Ankara'daki Altay oyuncaktan mı aldınız silindirleri?İsim vermem yanlıştır belki ama başka nasıl ulaşıcam en iyi materyallere bilmiyorum....