Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


15 Şubat 2010 Pazartesi

sevgi(mehmet demir 23 ay)

Sevgi konulu aktivitemiz için sevgi temalı bir duvar stickerı aldık Demir'in odasınıda Demir'in seçtiği bir duvara bu stickerları yapıştırdık . Yine rengarenk ışık veren lambamızdan kumandasından Demir kırmızıyı seçti ve duvarımıza yansıttık.
Kalp şekilli kırmızı kurabiyelerimizi hazırladık ,Mis kokulu ekmek pişirdik
Demir'in dilinden düşürmediği nalan ve cüneyt(yaaayan-cü) 'lerin evinin yolunu tuttuk.Onlara kurabiye götürdük.Sevgi kelimesini öğrendik,sevdiğimiz insanları saydık.Şimdi odasına girip "sevgi duvarını" görünce seeeegi diye boynuma atlayıp öpücüklere boğuyor oğlum beni.

http://www.inciboncukus.blogspot.com/

1 yorum:

.....NURAN EVREN YILMAZ.... dedi ki...

Ne güzel bir etkinlik olmuş, sticker harika, kurabiyeler de çok güzel ama o ekmek nasıl bişey, nasıl kabarmış öyle. Şaşkınlığımı gizleyemedim.