Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


20 Eylül 2013 Cuma

Banyo aktiviteleri


   
                                                        Ebru Tepe 33, Ediz 35 ay, Emir 17 ay

Biliyorum yaz bitti bende bu postu yayınlamakta geç kaldım ama bizim gibi yaz kış fark etmeyenler için yazmış olacağım bu yazıyı. Evet bizim her banyomuz böyle. Biz küçükken ayda yılda bir doldururdu annem küveti o da genellikle yazın olurdu. Ablamla mayolarımızı giyer saatlerce en iyi tabiriyle buruşmak ne kelime deniz kızı olana kadar oynardık. işte o günlerin etkisiylemidir bilmem biz çocuklarımla banyoyu hep böyle oyunlarla su içinde bıcı bıcı yaparak geçiriyoruz.



Belki bu yüzdendir ben gibi onlarda çok seviyo suyu banyoyu denizi ne mutlu bana. Bazı zaman işte böyle balıklarla yüzüyoruz, oltayla onları avlıyoruz . Bir kaç tane plastik renkli bardağımız var onlarla su transferi yapıyoruz. Bazı zaman renkli Legolar, bazı zamanlar arabalar, bazı zaman kova kürek aklınıza ne gelirse.

Burda da yeşil su balonlarının içine su doldurup hem yeşil renk farkındalığı yaratıp balonları ondan ona fırlatıp durduk. Diğer günler kalan bütün renkleri yaptık sonrada hepsini doldurup gökkuşağına dönen banyoda renk sarhoşu olduk. Sizlerde sudan korkan çocuklarınız için deneyin derim ben :)

tepehomegiller.blogspot.com

1 yorum:

Hüma Kuşu dedi ki...

süpermiş ilk fırsatta deneyeceğiz :)