Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


7 Eylül 2013 Cumartesi

Montessori'ye aşık olduk

merhabalar şuanda 11 ayını bitirmek üzere olan kızımla bizde Montessori'ye aşık olduk.

Zeynep'im 9 aylık iken keşfettim Montessori'yi ve okudukça, araştırdıkça hayran kaldım. Nereden başlayacağımı bilemedim, annelerin yaptığı birbirinden harika etkinlik içinde daldan dala kondum. Sonra "bir yerden başlamak lazım" diyerek, kızım için bir oyun köşesi hazırladım oturma odamızda ve o günden sonra orası bizim herşeyimiz oldu. Orada oynayıp, orada uyuyoruz. Kısacası orada mutluyuz!

Aslında bugune kadar yapmaya çalıştıgımız etkinliklerin fotolarını eklemeye çalıştım ama boyutları mı büyük, ben mi bir yerde hata yaptım bilemiyorum, eklenmedi.

Ama biz Zeynebimle burdayız:

http://birkucucukzeynepcik.blogspot.com/
(bakmak isteyen anneler için)

Yaptığımız yeni etkinlikleri paylaşmaya devam edeceğiz.

sevgimle

hilal 29
zeynep 10.5 aylık

Hiç yorum yok: