Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


4 Eylül 2013 Çarşamba

Dön dön Güzgargülüüüüü


                                                           Ebru Tepe 33, Ediz 34 ay

Edize uykuya dalmadan önce okuduğum masal kitabında kıskanç yel değirmeni ile minik rüzgargülünün hikayesi vardı. Bu hikayenin görsel olarak da daha da pekişmesi için küçüklere benim çok sevdiğim rüzgargülünü bir atkivite olarak yapmaya karar verdim.


Kağıdı uygun yerlerden kesip katlayıp yapıştırdıktan sonra ....



Orta kısmından birleştirmek için beyaz bir raptiye seçip taktım. Evde ağzınızla üfleyince dönüyordu fakat cam önündeki saksılarımın içine koyunca dönmedi. Çünkü o kalın raptiye pek izin vermiyordu dönmesine. 


yapabilmeniz içi dosyalar bloğumda

Hiç yorum yok: