Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


15 Eylül 2013 Pazar

Minik araba ile labirent bulmaca oyunu


Ebru Tepe 33, Ediz 35 ay

Labirent bulmaca oyunlarını çözmek, sağlıklı bir beyin için erken yaşlarda başlar.İşte yeni öğrenmeye başlayan minikler için fazla zorlayıcı olmayan hem de arabalarını sürüp çözüme ulaşırken eğlenecek bir oyun.

Yolu bulmalarında onları cesaretlendirin ve ödüllendirin. Erken yaşlarda problem çözme yeteneklerinin gelişmesi için en iyi aktivitelerden biri olduğunu düşünüyorum. Ediz yolu bulmaktan çok araba sürmeye meyilli olduğu için biraz eve ulaşmak zor oldu ama olsun olsun bugünüde böyle bir aktiviteyle kurtardık hehe:)



Her zamanki bulmacının çıktısını alabilmeniz için bloğuma beklerim

Hiç yorum yok: