Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


28 Ekim 2008 Salı

BEÖ-KIŞ HAZIRLIĞINDA HAYVANLAR-Güneş-Begüm 4 Aylık

ABA kitabından bu fikir vardı bende zaten,begüme hayvanların resimlerini gösterip isimlerini söylemek,bu haftaki aktivite de bu olunca aklıma ilk agustos böceği ve karınca hikayesi geldi,bende bulduğum resimleri yazıcıdan çıktısını aldım bir kartona yapıştırdım ve begüme gösterdim.

Karıncayı anlattım,minimini bir hayvandır,ama cüssesine göre gayet çalışkan ve tutumlu bir o kadar da zalim bir hayvandır diye ve agustos böceği ile karınca hikayesini anlatmaya başladım kızıma...Yazın çalan,kışın oynar diye kendimce taklit etmeye de çalıştım,begümle böyle bir aktiviteyi ilk kez yaptık biraz şaşırdı şaşkın şaşkın bana baktı aaa,uuu,auau diye karşılık verdi bana:)ikimizde çok eğlendik,çok güldük.

Bu aktivite ikimizede iyi geldi 1 hafta boyunca ben işe begüm babannesine gidiyordu,birlikte güzel vakit geçirdik.
Bu arada blogların kapatılması beni çok üzmüştü acılmasına çok sevindim.:)
Etkinliğimizi hemen yayınlamak istedim.
http://www.gunescuneyt.com/ adı altında şimdilik blogta daha sonra kendi resmi sayfamızda devam edeceğiz bizde.

Hiç yorum yok: