Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


28 Nisan 2009 Salı

23 NİSAN OYUN ARKADAŞIM

Dijle ve Dijle Ezel(13 ay)

23 Nisan etkinliği çevrevesinde bizim oyun arkadaşımız Sevgili Nihal Şeker ve Ömer 'di.Bizim hediyemiz İstanbul'a gitti.Umarım Ömer'in hoşuna gitmiş ve O'nu neşelendirebilmiştir.

Ezel'in hediyesi ise sevgili Meral Özevin ve Zeynep Ece'den geldi.Dün ofise gelen kargoyu heyecanla öğleden sonra eve götürdüğümde aynı heyecanı fazlasıyla Ezel de görmek çok güzeldi.

Öyle ki ben işte anneciğim bak 23 nisan bayram hediyen gelmiş hadi kutumuzu açalım demeye kalmadan kutuyu parçalarcasına açtı.Ben fotoğraf makinasını alıp gelene kadar(yan odadan) olay bitmişti.

Sevgili Zeynep Ece;bizim için resim boyamış,çıkartma yapıştırmış, zarif annesi de hatıra notu düşmüştü.Resmimiz hatıra kutumuzun içinde yerini aldı.

Yap/boz'a gelince;Ezel çok sevdi ve sadece 1 kere gösterdikten sonra acemice de olsa;doğru parçayı doğru yere koymaya çalıştı:))

Ve bu vesile ile öncelikle bu etkinliğe vesile olan Seher'e ve oyuncak arkadaşımız Meral ve Zeynep Ece'ye çok teşekkür ederiz.



















Hiç yorum yok: