Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


27 Nisan 2009 Pazartesi

23 Nisan / Oyuncak Arkadaşım

Özgür(keo) & Ceren(18aylık)

Öncelikle sevgili Seher'e bir kez de buradan teşekkürler...

23 Nisan çekilişimizde Ceren'in oyuncak arkadaşları Yaman ve Defne oldu.
Ceren Defne'ye, Yaman da Ceren'e hediye aldı. Sevgili Esra ve Yaman'a çok teşekkür ediyoruzz:)) Annesi Ceren'e 23 Nisan Çocuk Bayramı'nı, oyuncak arkadaşını, ona hediye aldığını, paketi Yaman'ın gönderdiğini anlattı da anlattı.
Yaman'dan gelen paketi merakla açarken...

Çok beğendiği yeni oyuncağını keşfederken ve yakışıklı Yaman'ın güzel sözlerle dolu anı yazısına bakarken:))

Bu esnada söyledikleri;
-bayyam bayyaamm
-Laman (Yaman)
-oncak (oyuncak)
-uuutimaa hehehee :)*
*(çok mutlu olduğu anlarda söylüyor, söyledikleri arasında sadece bunun anlamını bilmiyorum:)) Bazen ben de onun gibi söylemeye çalışıp -Ceren bu ne demek? diyorum. O da bana garip garip bakıyor -"anne yanlış zamanda yanlış yerde söyledin" der gibi:))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"uuttimaa": "aafferiiim" bence