Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


1 Nisan 2009 Çarşamba

RULO YAPIMI

gülay ve talya(27 ay) http://uzaylianne.blogspot.com/

Merhaba arkadaşlar Talya ve ben aranıza yeni katıldık sizlerle yaptığımız son aktiviteyi paylaşmak istiyoruz. yaptığımız aktiviteyi sevgili esranın verdiği bir linkle keşfettik...... rulo yapımı...ve işe koyulduk ihtiyacımız olan bambudan yapılmış, rulo yapmaya uygun bir parça idi evdeki amerikan servisimiz ve nihale takımımızla bu aktiviteyi gerçekleştik küçük kaslarının gelişimi açısından çok faydalı olduğu kanaatindeyim bambudan olmasının sebebi ise çok daha kolay rulo hale gelebilmesi..talişin bu aktiviteyle bu kadar ilgileneceğini hiç beklemiyordum neredeyse tüm gece elinde bambu servislerle gezdi ve minik başarısını büyük bir zevkle bizlerle paylaştı

Hiç yorum yok: