Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


15 Ocak 2009 Perşembe

Ada ve temizlik...




Oğlum Ada 27 aylık...Önceleri korktuğu elektrikli süpürgeden şimdi ayrılamıyor.Ne zaman ortaya çıksa kendisi kullanmak istiyor..Ben de ona anlatıyorum,şimdi evimizi süpürüyoruz bak bir şeyler dökülmüş yere basmamalıyız pislenmiş diye...O da şimdi pis pis diyerek güzelce temizliyor...Bu şarjlı el süpürgesinde de aynı şekilde...
Her yemek öncesi ve sonrasında ellerini yıkamayı (her zaman tam anlamıyla gönüllü olmasa da )veya silmeyi öğrenmiş durumda.Yere yiyecek bir şey düşürse bana haber veriyor ya da kendisi topluyor...Fakat sütünü veya suyunu masasına dökse onunla oynamayı tercih ediyor:)Kendisi biraz su kuşudur,gün boyu banyoda dursa sesi çıkmaz.
Elinde bez her yeri silebilir:)Biraz hamarat:) Zaten küçük bir viledası ve fırça-faraş takımı var:)Ben özellikle temizlikle ilgili bu tip konuları öğrenmesinden ve uygulamasından çok memnunum...Banyomuzda onun boyuna uygun asılı havlusu,diş fırçası,saç fırçası bir de basamağı mevcut,e viledası faraşı da var daha ne olsun:)))

Hiç yorum yok: