Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


21 Ocak 2009 Çarşamba

Son dönem oyunlarımız

Keo & Ceren(15 aylık)

Bu yazıyı bloğuma yazmıştım, şu an fotoları bu kısıtlı zamanda ekleyemedim, fotolar burada;

Ceren'in ağzından son dönem oyunlarımız;

1) Peçeteliğe bardak altlığı geçirmecee:)

2) "Kavanozun deliklerinden kürdan geçirmecee", babamla oynadık.Bir süre sonra da iki farklı renkte kavanoz ile iki farklı renkte çubuklarla oynayacakmışız.

3) "Kapak eşleştirmece". Bu sıralar en çok kullandığım kelimelerden biri "papak=kapak". 4 farklı çeşit nesnenin kapaklarını eşleştirmece oynadık.

4) "Renk alıştırmaları". Kırmızı köpek, mavi köpek, yeşil köpek diye annem bana köpekleri renkleri ile verdii, sonra da benden tek tek renkleri ile geri istedi.

5) "Halka takma oyunu". Annem bu ahşap kupalığı geçen gün pazarda görüp almış:). Ama kupalar için değil biz yeni bir oyun oynarız diye düşünmüş. Şimdilik evde ne kadar halka varsa topladık ama şimdi sırada 6 farklı renkte 4 er adet halka almak varmışş.

6) "Matruşka". İç içe 5 tane bebek var, ama küçük olanları benim için tehlikeli olduğundan, şimdilik iki tane iç içe koyup oynuyoruz.

Hiç yorum yok: