Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


14 Ocak 2009 Çarşamba

BEÖ-TEMİZLİK

Güneş-Begüm 6 Aylık


Begüm doğduğundan beri elektrik süpürgesi çok dikkatini çekmiştir.
Elektrik süpürge sesi Anne karnındaki sese benzediğinden ağlayan bebekler bu sesi duyunca rahatlarmış, bana dikkatlerini o yöne çektikleri için susuyorlar gibi geliyor.
Begümle bu aktiviteyi genelde yapıyoruz aslında, benimle oda oda dolaşıp dikkatlice seyrediyor beni, bazı hallerime de gülüyor oyun çıkarıyor kendince, ama bu hafta temizliğe başlamadan önce begümle göz teması kurup yapacağımızı anlattım, makine ilerledikçe takip etmek istedi henüz emekleyemediğinden takip edemeyince ağlamaya başladı makineyi yakaladığı anda kordonu ağzına götürmeye çalıştı durdu. Sonra çamaşır makinesinden çamaşırlarımızı çıkardık begümle kirli çamaşırlarımız tertemiz olmuş yaptık,kokladık. Sonrasında begümün temizliğini yaptık ve 10 dakika uyudu. :D


2009 Yılının ilk aktivitesini yaptık,başka aktivitelerde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: