Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


29 Ocak 2009 Perşembe

Montessori Ders Videoları

Bu linkten Margaret Homfray'in Montessori derslerine ve uygulama örneklerine ulaşabilirsiniz.

Margaret Homfray, Maria Montessori ile ilk olarak 1929 da tanışmış ve 20 yıldan uzun bir süre Montessori eğitim methodunun geliştirilmesinde Dr. Montessori ile birlikte çalışmış. Bu videoları bulan eşime göre de göreceğimiz en iyi öğretmenlerden birisi... Montessori methodunu birinci ağızdan izlemek için mutlaka göz atmanızı öneririm.

Banu

Hiç yorum yok: