Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


14 Ocak 2009 Çarşamba

Kar Taneleri Eslestirme Kartlari / Bingo

Oncelikle Kelly's Kindergarten sayfasindan Ocak aktiviteleri bolumundeki "Snowflake Memory" oyununun printerdan ciktisini aldim. Kartlarin adresi surada. Laminasyonunu yaparak kestim.

Amac, birbirine cok benzeyen, ufak farklari olan kar tanelerini birbiri ile eslemek. Konsantrasyon gerektiriyor. Defne'nin cok hosuna gitti ve ilk seferinde dogru yapmasi ikimizi de mutlu etti.

Arkasindan ayni kartlarla memory oynadik. Kartlari masada ters cevirip sira ile ikiser kart cevirerek esleri bulmaya calisiyorsunuz. En cok es bulan kazaniyor. Defne zaten memory oyununa bayiliyor. Bu da bir alternatif oldu aile oyunlarimiza.

Archi*Sugar

Kartlari eslestirme


Memory oyunu

Defne 5 cift kazandi, bense 1. :-)

Hiç yorum yok: