Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


9 Ocak 2009 Cuma

Yeni Yil

Esra (Archi*Sugar) ve kizi Defne (3 yas)
......................................................................

Oncelikle bu seneki yilbasi / noel kartlarimizi Defne hazirladi. Krem rengi bos tebrik kartlari ve zarflari aldik. Cam agacindan bir iki kucuk dal kopardik, bir bardaga yesil boya koyduk ve annenin cizdigi cizgilerin arasina yapraklarla yesil boya surduk. Boylece cok hos bir cam agaci ortaya cikti.

Cam agacimizin ustune kucuk parmagimizla sari noktalar yaptik, bunlar da cam suslerimiz oldu.

En ustune de bir yildiz cikarma yapistirdik.

Altina da damga ile yilbasi simgesi...

Annemiz de altina kizinin ismini ve tarihi yazdi... Kartin icine de yilbasi tebrikleri...

Kartlari ellerine gecen akraba, es-dost hemen telefona sarildi. Kartlari postalamamizdan 3-4 gun sonra telefonlarimiz durmadi. Herkes cok begenmis, salonunun bas kosesine koymus. Herkese guzel bir hatira oldu.



Ikinci aktivitemiz ise Defne ile yilbasi roportaji. Evet, bu sene sevdiklerine dair bir roportaj. Bir websitesinde gormus ve cok begenmistim bu fikri. Kendimize gore uyarladik ve ben bilgisayarda bir roportaj hazirladim. Bu roportaji bundan sonra her sene yilbasi doneminde Defne ile yapmayi dusunuyorum. Ileride geriye donup baktigimizda "bu sene neleri sevmisim" diye gorebilecek.

Sorularimiz cok basit: Neleri seversin? En sevdigin hayvan (havada, karada, suda), en sevdigin masal, en sevdigin kitap, en sevdigin hayali karakter, en sevdigin yiyecek, en sevdigin icecek, en sevdigin oyuncak, en sevdigin sarki / sarkici, vs...


Defne'nin cok cok hosuna gitti. Benim de... Kucuk roportajimi gelecek sene yenilemek uzere dosyalayip kaldirdim. Fikir vermesi icin bir iki cevap:

En sevdigin masal: Pinokyo
En sevdigin oyuncak: Kutup ayisi
En sevdigin kutu oyunu: Formes et Couleurs / Memory
En sevdigin yiyecek: Patlamis misir
En sevdigin kitap: Barbapapa
En sevdigin sarki / sarkici: Dans ma fusée / Ilona Mitrecey
En sevdigin doga koleksiyonu: Avokado cekirdegi
En sevdigin renk: Kirmizi

Liste uzayip gidiyor. Bakalim gelecek sene sevdikleri nasil degisecek... :-)

Yilbasimizi Defne icin Euro Disney'de kutladik. Yazisi ve resimler; burada...

Archi*Sugar

Hiç yorum yok: