Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


23 Nisan 2009 Perşembe

23 Nisan Çekiliş Hediyeleri

dünyayı verelim çocuklara hiç değilse bir günlüğüne
allı pullu bir balon gibi verelim oynasınlar
oynasınlar türküler söyliyerek yıldızların arasında
dünyayı çocuklara verelim
kocaman bir elma gibi verelim sıcacık bir ekmek somunu gibi
hiç değilse bir günlüğüne doysunlar
dünyayı çocuklara verelim
bir günlük de olsa öğrensin dünya arkadaşlığı
çocuklar dünyayı alacak elimizden
ölümsüz ağaçlar dikecekler

21 mayıs 962, moskova
Nazım Hikmet Ran

Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınız Kutlu olsun..

Gelelim çekiliş hediyelerine..


İdil ve Naz'dan Erine:

Allahım ben ne kadar da ama vefekat ne kadar da kalın görmüşüm bu hediye işini” dedirtecek kadar olayı ince görmüş, zarif, el emeği göz nuru, şapşal şapşal herkese gösterdiğim, üzreinde zaman harcanmış, düşünülmüş ve daha nicesi … bir hediyemiz oldu..

23 nisan çocukları kadar şenlendim ben.. Erin mi ??.. beni şenlendiren durumu kavramasa da kutuyu açmak, Nar ismini anlamak için çaba sarf etmek , kutudan çıkan boyalar ile hemen işe dalmak konusunda hevesliydi..

Teşekkürler bu keyif için..
hediye

Hiç yorum yok: