Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


17 Kasım 2008 Pazartesi

BEÖ-Evimizin Odaları

Güneş-Begüm 4,5 Aylık (www.gunescuneyt.com)

Bu hafta montessori eğitimindeki aktivitemiz evimizin odaları,bu aktivite ile ilgili begümle evimizin odalarını gezdik ve her oda da neler olduğunu ve neler yaptığımızı anlattım begüme..
Begümü kucağıma aldım ve evimizin odalarını başladık gezmeye,her oda da kısa molalar verdik.
ilk önce salonumuzdan başladık,salonumuzda oturduğumuzu,misafirlerimizi burada ağırladığımızı anlattım ,sonra begümün odasına geçtik,bu oda da da begümün bakımını yaptığımızı,evimizdeyken gündüz uykularını dönencesi eşliğinde burada uyuduğunu anlattım,bizim yatak odamıza sıra gelince akşamları uyuduğumuzu anlattım,yatak odasındaki lamba begümün çok dikkatini çekiyor biraz onu seyretti,makyaj aynasının önünde anlattım aynadan begüme bakarak,sabahları ben makyaj yaparken de dikkatlice beni seyrediyor J begümün bizim evde favorileri banyo ve mutfak,ağladığı zaman banyo ya yada mutfağa gittiğimizde hemen susuyor,sanırım suyu çok sevmesinden kaynaklanıyor,banyo ve mutfağıda gezdikten sonra mutfakta ana kucağında babannesinin yaptığı sebze çorbasını yedirdim.
Bu aktivitemiz begümün hoşuna gitti,kucağı çok seviyor evde tur atmak hoşuna gitti,bunu arada yapmak lazım.J

Hiç yorum yok: