Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


6 Kasım 2008 Perşembe

KIŞ HAZIRLIĞINDAKİ HAYVANLAR NAZLI 2,5 YAŞ



Dün Nazlı'yla parktan dönüyorduk.Muhteşem bir kuş sürüsü üzerimizden geçti.Bende Nazlı'ya gösterdim.Durup geçmelerini izledik birlikte.Nazlı kuşlar gözden kaybolunca nereye gittiklerini sordu.

Bende artık havaların soğumaya başladığını.Kuşların üşüdüğünü.Daha sıcak yerlere uçtuklarını anlattım.Havalar ısınınca tekrar gelecekler dedim.

Bu ilk etkinliğimiz biraz spontane gelişti.Daha güzel bir hazırlıkla anlatmak istedim aslında ama Nazlı şimdi uçan kuşları görünce üşümüşler gidiyolar diyor.

Amacına ulaşmış etkinliğimiz bence ...

www.nazlitopkaya.blogspot.com

Hiç yorum yok: