Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


1 Kasım 2009 Pazar

Kulplu Silindirler

Ne zamandır istediğimiz kulplu silindirlerimize yaklaşık 1 ay önce kavuştuk.Oğlum silindirlerin başına oturduğunda ilk iş olarak elini ağzına götürüp sus işareti yapıp öyle başlıyor çalışmaya,ama sonra yine takır tukur cebelleşiyor silindirlerle. Büyük küçük kavramını bildiğinden özellikle en büyük ve en küçük olana takılıyor bazen dakikalarca bir elinde büyük silindir bir elinde küçük,ooooo(kalın bir ses tonuyla en büyük demek istiyor) gidigidigidi(ince ses tonuyla en küçük manasında).
Bir kaç sefer çalışmayı tamamen bitirdiği oldu ama yakalayamadım videoya kaydetmek için. Genelde sıkılıp saçmalamaya başlıyor gene de ilk günküne göre çok iyi yol katetti diyebilirim. Kulplu silindirlerle çalışmaya kesinlikle örnek olmamakla beraber bir çalışmamızı kaydettim;
http://inciboncukus.blogspot.com/2009/10/kulplu-sililndirler.html

Hiç yorum yok: