Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


10 Haziran 2008 Salı

Antalya'da SPOR

Esra (Archi*Sugar) ve 2,5 yasindaki kizi Defne
......................................................................
Aslinda otelde yapilabilecek spor aktivitelerinin cok daha fazla oldugunu dusunerek, spor aktivitemizi Antalya tatilimize denk getirmeye calistim. Dogru yaptigimi da tatil sirasinda gordum. Herseyden once, Defne tatilimiz boyunca bol bol yuzdu. Havuzda yuzmeyi denizde yuzmeye tercih etti. Sanirim bunun en buyuk sebebi deniz suyunun henuz soguk olmasi ve dalgalar. Havuzda saatler gecirdi ve hatta sudan cikmak hic istemedi. Aksamlari dahi kosa kosa havuz kenarina gidip su ile oynadi.


Deniz kenarinda ise suya tas atmaya bayildi. Tam bir spor sayilmasa da kol kaslarinin gelisimi icin faydali oldugu kesin.


Ayrica Defne, Antalya'da bilardo ile tanisti. Once toplari yuvarlamakla yetinse de sevgili Aycobani'ni ve ailesinin oteline gittigimizde istaka ile de toplari yuvarlamayi basardi. :-)


Peki bu futbol sayilir mi? :-)

Bu aktivelerin disinda basketbol ve futbol oynadik. Ne yazik ki o anlara ait fotografimiz yok.

Hiç yorum yok: