Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


2 Haziran 2008 Pazartesi

Parfümle ilk tanışma ve “acı” gerçek!...

Koku alma etkinliğinde dostlarımın neler yapacağını çok merak ediyorum.
Biliyorsunuz, insanlarda koku alma duyusu hayvanların koku alma duyuları gibi çok gelişmemiş. Çocuklarda da bu duyunun öncelikle geliştiğini sanmıyorum.
Oyun bozanlık yapmamak için torunumun her şeyi tadarak öğrenmeğe çalıştığını söylemekle yetineceğim.
Sanırım sizlerin çocuklarının da her şeyi önce ağzına götürmesinin bir nedeni vardır.
Bizim torun, parfüm şişelerine merak sardığı dönemlerde önce şişenin kapağını açıp kapadı. Bu onda bir tutku haline geldi.
Sonraları da kapağı açtıktan sonra ağzına götürüp tatmak istedi. İşte o zaman parfümün acı bir şey olduğunu anladı, bir daha ağzına sokmadı parfüm şişesini. Kokuyu ne yaptı diyeceksiniz? Sanırım koku duyusu henüz gelişmemişti.
Ne zaman gelişeceğini de bilemiyorum.

Hiç yorum yok: